Wandelclub 60+/60- regio den haag
do, 27/01/2011 - 14:36 — Ollie
Enthousiaste wandelgroep zoekt nieuwe wandelmaatjes.
Wij wandelen iedere 1e en 3e zondag van de maand in de regio den haag, rijswijk, zoetermeer etc. Wandelingen van gemiddeld 12 km, het kan meer of minder zijn als je onderweg een bus of tram pakt. Wij laten de afstand ook van het weer afhangen. Na afloop is er de mogelijkheid ergens te gaan eten. Suggesties zijn ook altijd welkom.

meewandelen 4 februari
hallo,
graag wandel ik a.s. zondag met jullie mee. ik woon op de Beresteinlaan, tegen het voetbalveld aan. Waar start de wandeling?
met vriendelijke groet,
Peter
wandelen 60+ den haag
Ik ben een vrouw van 63 jaar. Ik wandel graag. het lijkt me leuk om dit op regelmatige basis met een clubje te doen.
Hoe groot is de club waar u de wandelingen mee maakt.
Graag ontvang ik van u meer informatie.
wandelen
Hallo,
Ik ben een werkende vrouw van 56 jaar. Wandelen doe ik met name in het weekend en vooral in de natuur. Dit doe ik geregeld in mijn eentje. Ik zou het leuk vinden om met iemand of meerderen te wandelen.
Graag zie ik een reactie tegemoet
wandeling/maatje
Hoi Joyce,
Lijkt het je leuk om de georganiseerde wandeling op 4 februari 2012 de Westduin Parkentocht start bij sportcomplex GDA (Madesteinweg-Den Haag) 15km de 20km of op 11 februari de SDS Wintertocht start bij sportkantine HMSH (Vrederustlaan-Den Haag) te doen?
Ik wacht je reactie af.
Westduintochdt en Wintertocht.
Hoi Joyce,
Jammer dat ik je reactie niet gezien had. Ik heb beide wandelingen alleen gelopen. Andere keer?
Gr. Ellen.
pannenkoekentocht op 7 januari
Morgen ga ik de pannenkoekentocht lopen vanuit Loosduinen, start GDA hal. Wie gaat er mee? 15 km.
Groetjes, Ellen.
wandelmaatje gezocht
ja misschien heb ik wel belangstelling, uit welke omgeving kom je?
wandelen
Hallo,
Ik vind het prettig om te wandelen, maar niet in m'n eentje.
Kan ik me aanmelden voor uw wandelgroep?
Ik ben 58 en woon in Rijswijk.
Groet
Belinda Werner
Geachte heer, mevrouw, Ik wil
Geachte heer, mevrouw,
Ik wil mij aanmelden als nieuw wandelmaatje.
Ik woon in Rijswijk.
Afwachtende van uw reactie, verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Thea van Schaik