Routewijzigingen Streekpad Nijmegen SP 3

2. Alle trajecten
  3. Tips & ervaringen15
  4. Meldingen & wijzigingen
Pagina/Regel/Kaart Richting Melding Tekst wijzigen in/nieuwe situatie Categorie Datum
09 Oct 2014
19 | 05 | 1 t/m 19 | 09 | 01 heen Door verandering infrastructuur dient de beschrijving aangepast te worden. Na "gaat hier onderdoor." tot "U gaat over het Maas-Waalkanaal" als volgt wijzigen: Na het viaduct het voetpad rechts omhoog en via zigzag pad naar beneden U loopt langs de Waalhaven. Aan het eind omhoog, linksaf. Na de dijk met fietspad neemt u de eerste straat rechtsaf. Deze straat na een bocht naar links tot het eind volgen. Linksaf (Dijkstraat). Aan het eind rechtsaf, Weurtseweg.Onder een viaduct door, op een kruispunt met verkeerslichten rechtdoor. In de bocht naar links voor een viaduct vrijwel rechtdoor over een fietspad omhoog. Tracering 05 Sep 2014
19 | 16 | 1 t/m 19 | 21 | 1 terug In verband met wijzigfing van de infrastructuur dient de beschrijving gewijzigd te worden. Vanaf "met het fietspad naar beneden." tot en Joris Ivensmonument wijzigen in: Aan het eind vrijwel rechtdoor, Weurtseweg. Op een kruispunt met verkeerslichten rechtdoor. Ook na een viaduct rechtdoor. Neem de 2e straat linksaf, Dijkstraat. Voor de dijk rechtsaf.Aan het eind linksaf en na de dijk met fietspad. direct rechtsaf langs de Waalhaven.Aan het eind via een zigzagpad omhoog en afdalen richting spoorviaduct, hierna rechtdoor naar het Joris Ivensmonument. Tracering 05 Sep 2014
19 | 0 | 0 Wijzigingen in de busverbindingen Lijn 1 veranderen in lijn 5 (Breng) naar Beuningen en lijn 85 gaat naar Druten. Treintaxi verwijderen. Openbaar Vervoer 05 Sep 2014
23 | 3 | 3 en 23 | 11 | 3 Het 5e pad is dichtgegroeid In beide regels vijfsprong veranderen in viersprong Tracering 05 Sep 2014
27 | 5 | 4 terug verderop klinkerweg vervalt Tracering 10 Nov 2014
27 | 2e tekstblok 08 | 05 terug Door de werkzaamheden in verband met het project “Ruimte voor de Rivier” zijn delen van de route in de Afferdense en Deeste Waarden, zeker bij hogere waterstanden in de rivier, onbegaanbaar. Volg daarom de hoogwater variant tussen Deest en wegwijzer 8088. Tracering 12 Feb 2015
27 | 01 | 05 heen Door de werkzaamheden in verband met het project “Ruimte voor de Rivier” zijn delen van de route in de Afferdense en Deeste Waarden, zeker bij hogere waterstanden in de rivier, onbegaanbaar. Volg daarom de hoogwater variant tussen Deest en wegwijzer 8088. Tracering 12 Feb 2015
27 | 1 | 4 heen De klinkerweg vervolgen vervalt Tracering 10 Nov 2014
29 | 14 | 05 terug Tekstverandering door verplaatsen plaatsnaambord en verbetering tekst ivm kans op fout lopen. Vanaf "Hier linksaf" tot en met "Oude Weisestraat" vervangen door Hier linksaf, langs de toren en aan het eind even linksaf en meteen rechtsaf, Kerkweg. Aan het eind van deze weg rechtsaf, Oude Weisestraat. Tracering 10 Nov 2014
29 | 2e tekstblok regel 6 | 5 terug Door de werkzaamheden in verband met het project “Ruimte voor de rivier” is de route door de Afferdensche en Deestsche Waarden voorlopig gestremd. Volg de omleiding langs de hoogwatervariant (de gestippelde route) tussen Deest en wegwijzer 8008. Tracering 04 Jun 2015
29 | 13 | 05 heen Door de werkzaamheden in verband met het project “Ruimte voor de rivier” is de route door de Afferdensche en Deestsche Waarden voorlopig gestremd. Volg de omleiding langs de hoogwatervariant (de gestippelde route) tussen Deest en wegwijzer 8008. Tracering 10 Nov 2014
31 | 19 | 06 terug In deze regel “Langesteeg” veranderen in: “Schriksestraat Tracering 10 Nov 2014
31 | 20 | 06 terug Tekstverandering door verplaatsen plaatsnaambord. Regel 20 vervangen door: De weg blijven volgen. Na het bord Afferden neemt u de derde weg linksaf, Langeslag Tracering 10 Nov 2014
41 | 15 | 10 Routetekst aanpassing in verband naamswijziging van een café. (doorgegeven door een wandelaar) kaart 10 - blz 41 regel 15 Café 't Pumpke heet 'Ons Thuis'! Tracering 23 Jun 2012
43 | 02 | 11 Nieuwe tekst voor "Hoogwatervariant" Hoogwatervariant: Bij hoogwater in de uiterwaarden rond Keent de dijk blijven volgen, zie stippellijn. Het pad ten zuidoosten van Keent staat dan onder water. Tracering 20 Jan 2014
43 | 2e tekstblok regel 11 | 11 Naamgeving van de weg is gewijzigd. Na 100 meter een klinkerweg rechtsaf, richting Keent ( Velpseweg). Dit moet zijn: Na 100 meter een klinkerweg rechtsaf, richting Keent,  Hans en Grietweg. Tracering 21 Apr 2012
45 | 11 | 12 terug Regels 11 en 12 vervangen door: Linksaf richting Grave. De eerste weg linksaf, aan het eind rechtsaf en langs de sluis (met picknicktafel en info bord. Na de brug buigt de weg naar rechts. Aan het eind linksaf richting dedijk. Tracering 10 Nov 2014
45| 09 | 12 heen Regels 9 en 10 vervangen door: Na de woningen aan uw rechterhand scherp naar links en vlak voor de brug rechtsaf. De weg langs de sluis( met picknicktafel en info bord) volgen. Na de sluis de eerste weg linksaf. Aan het eind eind rechtaf omhoog en op de dijk rechtsaf Tracering 10 Nov 2014
49 | 44 | 14 terug Route wijziging door verandering infrastructuur. Regel 44 vervangen door: Het tweede pad, na een slagboom, linksaf. Het pad met een bocht mee naar rechts volgen op het einde… Tracering 10 Nov 2014
49 | 34 | 14 terug Aanpassing tekst ivm plaatsing straatnaambord Regels 34 en 35 vervangen door: Hier schuin naar rechts oversteken, Worsumsebroekweg, bosweg met fietspad. Bij P24342 rechtdoor en na 100m rechtsaf. Op… Tracering 10 Nov 2014
49 | 02 | 14 heen Regels 2, 3 en 4 vervangen door: aan het eind rechtsaf, zandweg met fietspad. Bij een slagboom rechtdoor U neemt het eerste pad linksaf. Na een bocht naar rechts gaat u op een kruising linksaf. Voor een veesluis rechtsaf. Op… Tracering 10 Nov 2014
52 t/m 57 | - | 15,16 en 17 Tussen Nijmegen en Mook start het project "Heiderijk Nijmegen Mook". In het kader van dit project vinden buiten het broedseizoen uitgebreide werkzaamheden plaats in de bossen tussen Nijmegen en Mook. Tijdens de duur van het project (tot 2017) kunnen paden afgesloten zijn, volg dan de plaatselijke aanwijzingen. Markeringen kunnen verdwenen zijn. zie voor informatie over het project: www.heiderijk.nl Het Streekpad Nijmegen loopt dwars door dit gebied. Tracering 19 Jan 2014
55 | 0 | 16 Let op: Het ook met geel-rood gemarkeerde Niederrhein-Maaspad loopt gedeeltelijk samen op dit traject. Volg tekst uit het boekje Tracering 05 Sep 2014
63 | 1 van eerste tekstblok | 20 kleine tekst wijziging i.v.m. gewijzigde aanduiding Op blz.63 in de eerste regel van het 1e tekstblok "Over de brug (rotonde)rechtsaf richting Niel" veranderen in: "Over de brug (rotonde) rechtsaf, Tiggelstraße." Tracering 16 Feb 2012
73 | 12 | 24 heen De in de tekst genoemde loopbrug is afgebroken Genoemde regel veranderen in: Na huisnummer 17 linksaf omhoog, Grotestraat. Tracering 04 Sep 2014